Wednesday, November 11, 2009

sukanya dalam hati...

skg dh tiba masanye utk aku berpoya2..hehe...dh abs exam!!!gembira je rasa..ilang dh 1 beban utk sem ni..skg ni tgu ms nk blk kg je..tp lmbt btl ms ni berjalan..nk kena tgu lg 2 mgu la..nk je terbang blk umh cm superman....exam kali ni mmg agak ok la..sebab aku leh jwb semua soalan dgn bangganya..tp mmg xpuas menjawab..flight of ideas la..byk sgt idea dlm pale otak smpi xtau mn lebih rasional n ptt di tulis..mmg xckp ms bg aku..30 minit utk 30 soalan objektif-MCQ, 1 jam utk 2 soalan subjektif-MEQ..tulisan aku xpayah ckpla..mmg hancuss(tp tulisan aku cantik tau..kui..kui..)bg org yg baik hati menanda kertas jawapan aku 2,bg la markah yg plg baik utk org baik cm aku ni..hrp2 dpt capai yg lg baik utk sem ni..amiinn..

No comments:

Post a Comment