Friday, November 20, 2009

geram giler!!

pe la punyer nasib arini..kena marah ngn staf nurse yg plg aku xske skali..die denda aku wt asg..aku mulanye mls nk anta tp ble dh kwn aku yg kena denda skali dh anta asg,aku yg lewat anta ni ditmbh lg 1 asg medikal..eii..mujur de teman lg sorg yg sama nakal xanta gk..hehe..geram je aku nk tempeleng pale die..de ke ptt srh aku wt benda jadah 2..byk lg kje lain leh wt..nk denda aku psl xwt urin ward test je..pdhl patient 2 x past urine pn lg..xsabar2 btl..aku lak mls nk brcerita pjg lebar..aku senyum je masa die srh aku wt asg 2..reda jela nasib ngn die 2..xkn de yg terlepas ngn die..semua org jd hal xbaik klu msk wad die..byk songeh sgt..menyampah aku...harap2 pasni aku xla jd staf nurse klinikal yg ngek cm die 2...kami kena wt sepuluh intervensi utk pesakit..nk tulis pe ek???

No comments:

Post a Comment