Sunday, January 10, 2010

jadila pemandu berhemat..

buat pertama kalinya aku p dgr ceramah utk kelas memandu..mmg best smpi aku mguap xingt dunia biarpun aku duduk dibarisan hadapan..(haha..mmg selamba aku masa 2..)aku pn dh xingt pe yg encik 2 membebel depan aku..melayang gila otak aku..rasa cm nk kua je..dh la perut tgh keroncong gila sbb xbreakfast..ingtkn nk mkn ngn en f,tp kami buang masa ngn gado..bla la bla..bile pergaduhan dh tamat kami pn berbaik smula..haha...wtpe gado lama2 kn..gado2 manje base la kn..die mrh aku pki baju ketat..yela,takut byk mata yg memandang..mentang2 la aku ni cantek..(huh,kembang lubang idung)en f nk aku amk ms cuti ni,tp aku degil..nk amk cni gk,tbe2 hrga lak xmgikuti pe yg aku nk..padan muka aku,xsurvey btl2..sbbkn nk tutup kemaluan aku ni,aku pn amk gk la kt c2,biala mhl sket pn..tmpt 2 dkt ngn kolej aku,jd senang en f nk anta n nk amk..xdela nyusahkn die sgt..en f dh ckp awal2 xnk e org lain amk n anta aku..serius jeles tahap gaban en f ni..aku rs cm nk bg tempeleng kt muka die yg xensem 2..

mulai bulan ni aku mmg dh stat diet yg gile2 punye..no nasi 4 my dinner..just tomyam or something yg xde ciri2 leh mggemukkan aku lg..skg pn aku dh stat jogging..dh berazam nk trnkn lg berat bdn aku ni..aku pn bknnye gemuk sgt..just 54kg,tp rs cm lain je bdn aku klu nk banding dlu..aku 52kg ms kt u..dtg je jb ni berat trs naik smpi 59,then skg dh trn 5 kg..berat yg aku nk 48 atau 45..biala org kata aku keding atau cm spesis bulimia..aku nk gk..leh dpt ke??


tbe2 je rs cm nk mkn domino piza..yummy..tahan2..

No comments:

Post a Comment