Wednesday, December 23, 2009

menanti detik masa..

lg berapa hari nk msk thn baru..mmg xsabar la..aku nk jd org baru n jalani hidup yg baru..thn depan bakal merubah masa depan aku..yela,aku bakal jd seorg nurse n suri hidup kpd en f...hrp semua yg dirncg akan berjln lancar..thn 2009 adlh thn yg plg derita bg aku..mmg byk cabaran yg aku tempuhi..air mata aku menitik sj klu ingtkn pe yg dh jd spjg thn 2..aku hrp thn 2010 mmbawa kebahagian bkn sj kpd aku ttp kpd semua..terutamanya family aku..aku kadang2 takut nk jd dewasa,sbb aku tkt nk tempuh hidup ini sendirian..yela,xkn kite nk duk bwh ketiak parents kite all the time??aku tkt klu hala tuju hidup yg aku pilih adlh salah..dgn umur yg semakin meningkat,kite mestila dpt berfikir secara matang..aku hrp,pe yg dh jd pd thn 2009 ni membawa hikmah n pengajaran pd aku agar sentiasa berwaspada n lebih matang membuat tindakan pd ms depan..aminn..

No comments:

Post a Comment